.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرسپولیس با 11 بازیکن استارت زد

شمال نیوز: اولین تمرین امروز پرسپولیس برای فصل جدید با 11 بازیکن استارت خورد.

 اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در سال جاری با 11 بازیکن از ساعت 18 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.

این در شرایطی بود که بازیکنان یک ساعت زودتر از امروز به ورزشگاه درفشی‌فر آمدند و جلسه‌ای را با رحیمی و علی دایی برگزار کردند. سپس تمرینات خود را با صحبت‌های دایی در زمین ورزشگاه درفشی‌فر آغاز کردند.

* در تمرین امروز پرسپولیس علی‌عسگر، میثم حسینی، اسماعیل‌زاده، صادقیان، قاسمی، کمندانی، دغاغله ،‌طارمی، کفشگری، عباس‌زاده و یک بازیکن امید حضور داشتند. البته عباس‌زاده با تاخیر 30 دقیقه‌ای در تمرین امروز حضور داشت.

* علیرغم اینکه گفته می‌شد مارک لباس پرسپولیس تغییر کرده اما امروز قرمزپوشان با همان مارک آل‌اشپورت تمرینات خود را آغاز کردند.

* بازیکنان پس از اینکه برای تمرین وارد زمین شدند پشت سر رحیمی و دایی ایستادند و از روی گوسفندی که برای آنها قربانی شده بود، رد شدند.

* همه اعضای کادر فنی در تمرین امروز حضور داشتند به جز کریم باقری که به دنبال مبلغ قرارداد فصل گذشته خود است.

* علیرضا رحیمی پس از جلسه یک‌ساعته با بازیکنان و دایی مقابل تلویزیون در رختکن قرمزپوشان نشست و دومین بازی والیبالیست‌های کشورمان مقابل برزیل را نظاره‌گر شدو گهگاهی با دایی صحبت‌های درگوشی داشت.

* اما یوزپلنگ ایرانی هم در تمرین امروز دیده شد و بعضی از مدرسه فوتبالی‌هایی که در کنار زمین قرمزپوشان تمرین می‌کردند لباس‌های تیم ملی را با آرم یوزپلنگ پوشیده بودند.

* در تمرین امروز چند مدیر برنامه نیز دیده شد.

* رضا محمدی بدون اینکه در تمرین امروز شرکت کند، پس از 20 دقیقه گفت‌وگو با دایی وسایل خود را برداشت و ورزشگاه را ترک کرد.

* حدود 50 هوادار تمرین امروز را از نزدیک تماشا کردند.

* در کادر پزشکی پرسپولیس هم امروز تغییر دیده نشد و فقط محسنی ماساژور این تیم جای خود را به فردی دیگر داده است.

* هواداران پرسپولیس همچنین امروز به شدت به دنبال وضعیت بازیکنان جدید قرمزپوش بودند.

* همچنین امروز صبح باز هم رحیمی روز شلوغی را پشت سر گذاشت. او در دیدارهای جداگانه پذیرای رضا محمدی، سیدصالحی، حسین عبدی، مجتبی شیری، مدافع سابق قرمزپوشان، مدیر برنامه‌های دهنوی و ماهینی و انواع و اقسام طلبکاران و افرادی که چک‌هایشان برگشت خورده بود، بود. این در شرایطی است که احتمال می‌رود بدهی‌های سرخپوشان از رقم 70 میلیارد تومان هم با این شرایط امکان دارد بالاتر بزند.

* در تمرین امروز خبری از برخی بازیکنان که با این تیم قرارداد هم دارند، نبود. مانند محمد نوری و سیدمهدی سیدصالحی که نشانه‌گر این بود که احتمال دارد این بازیکنان از جمع سرخپوشان جدا شوند.

* با ورود دایی به ورزشگاه درفشی‌فر یک لیدر به سمت او رفت و در خصوص اتفاقاتی که علیه دایی توسط یک لیدر در باشگاه اتفاق افتاد توضیحاتی داد که علی دایی در جواب این لیدر گفت من فقط خدای خودم را دارم.

* کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس امروز با لباسی طوسی‌رنگ نظاره‌گر عملکرد قرمزپوشان بود.

* بازیکنان در تمرین امروز فقط دور زمین دویدند و سپس به حرکات کششی پرداختند.

*با تصمیم مسئولان باشگاه پرسپولیس جمال امید یکی از مسئولان سابق کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر جدید ورزشگاه درفشی‌فر از امروز کار خود را شروع کرد.

*علیرضا رحیمی دقایقی از تمرین را کنار دایی از روی نیمکت تماشا کرد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.328 seconds.